keskiviikko 4. toukokuuta 2016

Santa Venera

Tiistai

Aamulla menin toimistolle ja jatkoin dokumenttien kansiointia. 
Mirja oli jo edellisenä päivänä käynyt dokumentteja läpi ja oli merkinnyt mitkä dokumenteista jäi ilman kansiota. Minun tuli kuitenkin käydä varmuuden vuoksi paperit vielä uudestaan läpi josko niille löytyisikin kansio. Ei löytynyt.
Dokumenttien kansiot olivat nimittäin erillisessä pinossa ja "put away ja past employees" kansioiden läpikäynti oli turhaa työtä.
Iltapäivällä muilla oli kokous ja jäin Orianan kanssa kahdestaan. Yritin tulostaa tuntilistoja itselleni. Siinä onnistumatta.. 
Kokouksen jälkeen sain korillisen tyhjiä kirjekuoria joissa oli nimet ja osoitteet. Minun tuli etsiä muutamasta kansiosta dokumentteja jotka tuli laittaa kirjekuoreen.


Keskiviikko

Aamulla lähdin taas täysin uuteen paikkaan josta en ollut aikaisemmin edes kuullut. Kaupungin nimi on Santa Venera. Kysyin muutamalta ohikulkijalta neuvoa kuinka löytäisin kaupungista Lidlin. Olin kuulema todella lähellä mutta reitti oli hankala selittää. Löysin kuitenkin perille ja vuorossa oleva vartija kysyi heti saavuttuani ymmärränkö italiaa. Hän ymmärsi ja puhui englantia melko huonosti joten kävimme aina tarvittaessa kysymässä käännös apua myyjiltä. Sain todella kattavan perehdytyksen ja kaikki olivat minulle mukavia. Toimintamallit olivat melko samat kuin aikaisemmassakin Lidlissä. Välillä olin tuotesuojaporttien läheisyydessä ja tarkastin asiakkaiden ostokset ja kuitin jos portti hälytti. 
Kiersin myymälää paljon ja tällä kertaa olin vähemmän vaatepuolella. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti