tiistai 10. toukokuuta 2016

Kipeänä

Maanantai

Aamulla lähdin San Gwannin Lidliin. Olin aamulla kassojen takana tuotesuojaporttien läheisyydessä ja vuorossa oleva italialainen vartija kertoi minulle hänen tavoistaan toimia erilaisissa tilanteissa vartijana. Jokainen vartija jonka kanssa olen työskennellyt on kertonut erilaisen tavan tarkistaa asiakkaan ostokset ja kuitin kun tuotesuojaportti hälyttää. 

Iltapäivällä olin vaatepuolella ja tarjolla oli nyt onneksi enemmän tuotteita joita ihmisten ei tarvinnut yrittää avata. (Esimerkiksi lakanoita ja pyyhkeitä) 

Tiistai

Menin aamulla toimistolle mutta Lavinia passitti minut takaisin kämpille lepäämään kunnes tulen taas terveeksi. Flunssa siis tullut minullekin. 

2 kommenttia:

  1. Moi Henna! Toivottavasti alat jo olla terveenä ja pääset vielä töihin näin viimeisellä viikolla. Mukavaa viikkoa! -Ilona

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Viimeisen viikonlopun suunnitelmat meni mönkään kun olin vielä kipeänä mutta maanantaina pääsin jo töihin! :)

      Poista